loading...
به سوی نور
boss بازدید : 245 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

در حال حاضر هیچ یک از کاربران محترم وارد سایت نمی شوند و شاید این پست را هم هیچ کاربری مشاهده نکند اما وظیفه خود دانستم که اطلاعیه برای سالگرد سایت قرار دهم.

سایتی که قبلا هر روز شاهد ورود تعدادی از کاربران بودیم اما الان شاهد ورود تعداد قابل ملاحظه ای افراد از گوگل و یاهو و .... هستیم. بنده به عنوان مدیر سایت به خاطر بعضی مشکلات مثل کنکور سراسری و امتحانات ترم آخر، نتوانستم روی سایت کنترل داشته باشم و خیلی هم از این بابت ناراحت هستم.

به این معنی که نتوانستم از رفتن برخی کاربران جلوگیری کنم. البته بعضی هم که بدون اطلاع و حرفی از سایت خارج شدند و من مطلع نبودم که کاری بتوانم انجام دهم.

خلاصه امیدوارم بعد از کنکور همتی داشته باشم و باز هم سایت را راه بیندازم و بتوانم کاربران جدیدی را جذب سایت کنم و از مطالب و نظرات متفاوت آنها استفاده کنم.

این سه سال لحظات خوبی را در سایت به سوی نور سپری کردم و از بقیه اطلاعات مفیدی را کسب کردم. ممنون از کاربرانی که برای سایت مطلب و نظرات ارزشمند خود را ارسال کردند.

 

به امید گسترش هر چه بیشتر به سوی نور

به سوی نور تولد سه سالگی ات مبارک...

 

 

با تشکر/ مدیریت سایت

95/4/12

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Nima در تاریخ 1395/04/16 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

سایتتون عالیه.خیلی عالی

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1395/04/14 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

با سلام و آرزوی موفقیت در کنکور و تمام مراحل زندگی برای مدیر جوان سایت به سوی نور

به نوبه خود دومین سالگرد تاسیس این سایت خوب و مفید و بی حاشیه را به مدیر محترم سایت و کاربران ارجمندی که این متن را می خوانند تبریک عرض می کنم .

امیدوارم که دوباره شاهد حضور کاربران ارجمند و فهیم سایت باشیم .

در ضمن از لطف کاربران عزیز mahsa و behrooz متشکرم .

این نظر توسط mahsa در تاریخ 1395/04/13 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.سلام
مدیرگرامی سایت:
سلام به شما وهمه کاربرهای عزیزوگرامی، امیدوارم همگی خوب وسلامت باشید وروزگار به شما خوش بگذرد.بنده هم به همه کاربران سایت تبریک میگم وامیدوارم بتوانم حداقل درهفته یکی دوبار به سایت بیایم واز مطالب خوب آن استفاده کنم.علت غیبت بنده هم عدم حضور اکثرکاربران(به استثنای کاربرعزیزmasoomeh)بوده است .ایشان بخوبی سایت را نگه داشتند وبرای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
برای جنابعالی هم آرزوی موفقیت در امورتحصیلی دارم.
سعی میکنم هفته ای یکبارحداقل،یک مطلب بگذارم.موفق باشید

این نظر توسط behrooz در تاریخ 1395/04/12 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام خدمت مدیرمحترم سایت \"به سوی نور\" :
احتراما\" اینجانب هم متقابلا\"سالگرد تاسیس سایت به سوی نوررا خدمت جنابعالی وکاربران محترم تبریک وتهنیت عرض مینمایم.
بدیهی است این دوسال همراه بافرازونشیب های فراوانی بودکه مسلما\" فرازها بسیاربیشتراز نشیب هابوده ومطمئنا\" همه کاربران محترم سایت،این مطلب راتایید مینمایند.
جادارد درسالگردتاسیس سایت،ازجنابعالی وهمه کاربران محترمی که طی این دوسال ،زحمات زیادی برای ارتقای سطح علمی سایت کشیدند،تشکروسپاسگزاری نمایم.خصوصا\" باید ازکاربرگرامی ووفادار،سرکارخانم masoomeh تشکرویژه نمایم که همیشه ودرهمه حال با پشتکارو عزم راسخ به ارسال مطالب مفیدو زیبا پرداختند،واجازه ندادند انجمن وصفحه مطالب سایت دچارخلل گردد.
برای جنابعالی نیز درکلیه امور،آرزوی موفقیت دارم.
باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 363
  • کل نظرات : 1138
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 118
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 663
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 4,411
  • بازدید سال : 21,317
  • بازدید کلی : 454,078